Monday, July 2, 2007

Chilly Willy


Nog één dag werken (misschien nog twee, hangt er vanaf hoeveel ik morgen gedaan krijg) en ik heb eindelijk een welverdiende vakantie. Dit jaar valt deze samen met de bruiloft van m'n neef. Op naar Aberdeen, dus om me weer van m'n beste kant te laten zien.

Weg met de Aussiebum en op naar de kilt. Is weer veel te lang geleden, dat ik die weer aan heb gehad.

Nou maar hopen dat m'n tantes niet zo zat worden, dat ze gaan controleren of ik een echte Schot ben en dat 't niet te koud wordt :-)

2 comments:

Anonymous said...

Ik ben van mening dat iedere man eens een kilt in het openbaar gedragen moet hebben.
Veel plezier in Schotland!

AschwinFrank said...

Have fun in Schotland !

Wij hopen dat je foto's van jouw kilt op jouw weblog staan als je terug bent.
hier een voorbeeld hoe je moet poseren met een kilt!