Tuesday, May 29, 2007

He Shoots, He Scores


M'n beste vriend is terug van vakantie. Ik dacht laat ik hem dan maar welkom heten, door even lekker voor hem te koken. Had afgelopen donderdag al een eter over de vloer en dat ging prima. Het eten was lekker, de sfeer was fantastisch. Erg gezellig.


Gisteren ging het toch echt iets minder. M'n kookkunsten hebben het laten afweten. Toen het eten op tafel stond, leek het meer op een smakeloze grijze drab (god zij dank voor Sojasaus).

Ondanks de slechte maaltijd, werd ik toch nog getracteerd op een paar rondjes Pool (handig, dat het snooker-centrum bij mij om de hoek zit). M'n vriend wilde een rematch. De laatste keer heb ik gewonnen. Niet vanwege vaardigheid of tactvol spelen, maar omdat hij, ondanks zijn toch niet slechte poolkwaliteiten, de slechte eigenschap heeft om de zwarte bal te potten, voordat die er in mag. Vanavond was helaas weer geen uitzondering. 3-1 voor mij. Dat betekent (het nadeel van haast) dus weer een rematch.

Maar a.s. zaterdag mag ik in elk geval het koken opnieuw proberen. Dan komen hij en twee andere vrienden even lekker (hopelijk) eten en gaan we een movie-classic kijken "The Rocky Horror Picture Show" (Let's do the Time-Warp Again). Daarna nog effe stappen

5 comments:

Anonymous said...

"Dat betekenD dus weer een rematch."???

Anonymous said...

Nou, als ik het zo lees, moet het etentje van afgelopen zaterdag je voorgaande kookkunsten wel overtroffen hebben! Het smaakte goed en het was supergezellig!
Laat me maar weten wanneer je jezelf weer gaat overtreffen ;-)

Anonymous said...

En wat ga je binnenkort koken? Iets uit een pakje?

Anonymous said...

Herkenbaar, zelf ook al eens gehad. Ach ja, als je maar LOL hebt ! ;-) Succes de komende keer.

Anonymous said...

Geen nieuwe stukjes?